Voiko teiltä ostaa korvakoruja yksittäin?

Mallistoomme kuuluvia korvakoruja voi ostaa verkkokaupastamme myös yksittäin. Voit valita tuotesivulta parin sijaan vain toisen korvakorun. Hinta on tällöin puolet parin hinnasta

Mistä voin hankkia korvakoruihini uudet taustanastat tai onko Vanamo-sormukseen mahdollista ostaa uutta helmeä?

Varaosien hankkiminen koruihin onnistuu parhaiten oman myymälämme tai jonkin valtuutetun jälleenmyyjäliikkeemme kautta.

Koru on rikkoutunut, miten tulisi toimia? Korjataanko se takuuna, tai mitä maksaisi?

Korun voi toimittaa huoltopalveluumme joko oman myymälämme tai jonkin valtuutetun jälleenmyyjäliikkeemme välityksellä. Voit myös postittaa korun suoraan seuraavin osoitetiedoin:

Kalevala Koru Oy / Huolto

Hankasuontie 11A

00390 Helsinki

Liitäthän mukaan omat yhteystietosi sekä palautusosoitteen. Saat hinta-arvion korjauksesta ennen työn aloittamista.

Minulla on vanha koru jonka mallia en tiedä, onko Kalevala Koru?

Voit lähettää kuvan korustasi ja mahdollisuuksien mukaan myös korussa olevista leimoista osoitteeseen info@kalevala.fi niin autamme tunnistuksessa.

Uuden Heimo-asiakkaan etukoodi ei toimi, mitä minun tulee tehdä?

Koodin pitäisi toimia ja edun tulla yli 80€ ylittävästä ostoksesta, kun olet kirjautunut Heimo-tilillesi tilausta tehdessäsi ja syötät etukoodin sille varattuun kenttään.

Kuinka nopeasti saan tilaukseni?

Verkkokaupastamme tehdyt tilaukset lähtevät matkaan varastostamme 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta.

Mihin toimitatte verkkokaupan tilauksia ja paljonko ovat toimituskulut?

Toimitamme laajasti lähes maailmanlaajuisesti. Postikulut kotimaassa ovat 5,90€, EU-maihin 15€ ja EU:n ulkopuolelle 19€